Anmälningsformulär Skridskoskola Vättlehallen 2023/2024

Anmälan Lerums Konståkningsklubb skridskoskola i Vättlehallen
Välkomna att anmäla er till skridskoskola i Vättlehallen vårterminen  2024.

Skridskoskola hålls i Vättlehallen söndagar kl 10-11. Vårterminen startar söndagen 7e Januari  och pågår hela våren fram till 27e April med undantag den 9e Mars..

Du är välkommen oavsett ålder, både barn och ungdomar och vuxna. Man kan även starta sitt deltagande under terminen om det finns plats kvar.

Kostnaden är 900 kr per termin och person, till detta tillkommer en medlemsavgift i LEKK på 300 kr som gäller hela säsongen. Första tillfället är kostnadsfritt, men fortsätter man så förbinder man sig att betala kostnaden för terminen.

Genom att anmäla en åkare som deltagare i Lerums Konståkningsklubbs skridskoskola förstår jag att åkarens personuppgifter och vår mejladress/våra mejladresser används elektroniskt av klubben. Klubben behöver föra elektroniska register av åkares medlemskap, närvaro, m.m. för att få bidrag från stat och kommun för verksamheten, skicka information m.m. via mejl till medlemmarna. Detta beskrivs i detalj i de användarvillkor som ni måste godkänna för att skicka in anmälan

Välkomna!

Lerums Konståkningsklubb

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Målsman
Är du över 18 behöver du inte fylla i målsmansuppgifter. Målsmansuppgifterna blir per automatik inte obligatoriska när du fyller i ett födelseår som innebär att du är över 18 år.
OBS!!
Personuppgifter är deltagarens uppgifter. Målsmäns e-post och telefonnummer skriv endast under Målsman 1 och Målsman 2.
Personuppgifter
PersonNr * -